Lululemon، برند کانادایی پوشاک ورزشی، اولین قدم در گسترش خرده فروشی خود را در اسپانیا با افتتاح یک فروشگاه در بارسلون برداشت. این بوتیک 225 متر مربعی در پاسئو د گراسیا 65 واقع شده است. این فضای خردهفروشی شامل محصولات مردانه و زنانه این برند، از جمله پوشاک، کفش و لوازم جانبی است.
آندره ماسترینی، معاون اجرایی بین المللی در Lululemon، گفت: “ما در مورد افتتاح اولین فروشگاه خود در کاتالونیا هیجان زده ایم. مدتی است که از پتانسیل این شهر آگاه هستیم و از افتتاح اخیر خوشحالیم. ما مشتاقانه منتظر تعامل با مردم بارسلونا هستیم.” .
این برند ورزشی که چند هفته پیش ورود خود را به بازار اسپانیا اعلام کرد، در آگوست گذشته فروشگاه آنلاین خود را در این کشور راه اندازی کرده بود و علاوه بر بوتیکی که اخیراً در بارسلونا افتتاح شده است، یک بوتیک دیگر را نیز در ماه سپتامبر در مادرید افتتاح خواهد کرد. این بوتیک جدید قرار است در 16 سپتامبر در 30 Calle de Serrano افتتاح شود.
در نتیجه این تحولات، این برند اسپانیا را به عنوان یکی از مهم ترین بازارهای خود در اروپا معرفی کرده است. این شرکت در ژوئیه گذشته گفت: “Lululemon برای بررسی پتانسیل باراز و با در نظر گرفتن برنامه رشد شرکت که شامل چهار برابر شدن درآمد بین المللی آن از سال 2021 تا پایان سال 2026 است، وارد اسپانیا می شود.”
Lululemon با یک شبکه خرده فروشی متشکل از 575 فروشگاه (که تنها حدود 40 فروشگاه در اروپا قرار دارند) و یک فروشگاه آنلاین اروپایی که با زبان های محلی 9 کشور مختلف سازگار شده است، درآمد خالص بین المللی خود را در سه ماهه دوم سال مالی 2022، 35 درصد افزایش داد. مدت مشابه سال قبل. با توجه به این نتایج، پیش بینی کل سال خود را بین 7.77 تا 7.94 میلیارد دلار افزایش داد (در مقابل 7.71 تا 7.71 میلیارد دلار در برآورد قبلی خود)، درست مقداری مشابه با نرخ مبادله یورو.