بی نیازی صنعت از واردات با الوان ثابت

0

به گزارش نمایشگاه‌ها، الوان ثابت به عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده رنگ‌های سنتزی پایه آبی کشور همواره در جهت تامین رضایت مندی مشتریان خود از تمام ظرفیت‌های فنی و تخصصی داخل و خارج از کشور بهره برده و این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می‌دهد که محصولات خود را از لحاظ کمی و کیفی در بالاترین سطح ممکن و با قیمت رقابتی تولید و در اخبار ذینفعان خود قرار می‌دهد.
شرکت «الوان ثابت» در سال ۱۳۶۱ به عنوان بزرگ‌ترین سنتزکننده رنگ و مواد شیمیایی درکشور و خاورمیانه در شهرستان همدان تاسیس شد. این شرکت سالانه بیش از ١٠٠ نوع از رنگ های اسیدی دیسپرس، مستقیم، ری اکتیو، خمیر پیگمنت، دیسپرس/ مستقیم و نیز مواد مورد نیاز تعاونی‌های نساجی را برای مشتریان انبوه خود در سراسر کشور و برخی کشورهای همسایه تامین می‌نماید.
شرکت الوان ثابت حضور پررنگ و چشمگیری در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی دارد. نشریه اقتصاد و نمایشگاه به سراغ محمد آقا وهاب‌زاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ساعی و باتجربه شرکت الوان ثابت رفت تا از فعالیت‌ها و موفقیت هایش برای خوانندگان بگوید.

به طور مشخص شرکت الوان ثابت به تولید چه محصولاتی می‌پردازد؟

شرکت الوان ثابت با جذب کارشناسان کارآزموده و تولید محصولات با کیفیت در سطح استانداردهای بین‌المللی، سالانه بیش از ۱۰۰ نوع از رنگ های اسیدی، راکتیو، مستقیم، خمیر پیگمنت و مواد تعاونی نساجی، چرم و کاغذ را برای مشتریان انبوه خود در سراسر کشور و برخی کشورهای همسایه تامین می‌کند.

جایگاه شرکت شما در این صنعت کجاست؟

این شرکت جایگاه اول در تولید رنگ‌های اسیدی و مستقیم را داراست. متاسفانه واردات رنگ، عامل اصلی جلوگیری از استفاده از حد اکثر توان تولید رنگ در داخل کشور بوده است.

از دستاوردهای چشمگیر و برنامه‌های الوان ثابت بگویید.

شرکت الوان ثابت به طور کلی در نظر دارد تا سال ۱۴۰۸در راستای ارتقای تولید انواع رنگ مورد نیاز صنایع مختلف کشور و بازارهای جهانی، ظرفیت تولید خود را به ۵ برابر میزان کنونی افزایش دهد. دیگر دستاوردهای شرکت الوان ثابت به شرح زیر است:

با توجه به نیاز پالایشگاه‌های تولید بنزین و فرآورده‌های نفتی در راستای تحقق خودکفایی کشور، پس از اخذ تاییدیه کیفیت از پژوهشکده صنعت نفت، اقدام به تولید و تامین عمده رنگ مصرفی شامل رنگ بنزین یورو ۴، رنگ روغن موتور، روانکاوها و ضد یخ صنایع خودرویی جهت بی‌نیازی کلیه پالایشگاه‌های کشور نموده‌ایم.
در سال ۱۳۸۸ به دنبال سال‌ها مطالعه تولید و بازار و جذب نیروی متخصص جدید و کارآمد بر حسب وظیفه تولید ملی و امکانات موجود برآن شدیم رنگ های مورد مصرف در صنایع شوینده و بهداشتی شامل انواع صابون، مایعات و شوینده‌های خانگی و سفید کننده پودرهای شوینده دست و ظروف به همراه ضد عفونی کننده‌ها و برخی لوازم آرایشی و بهداشتی را به صورت دانش بنیان و مطابق با استانداردهای جهانی و کشور سنتز نماییم.
تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان : شرکت دانش بنیان الوان ثابت با سابقه 23 ساله در سنتز انواع رنگ‌های تخصصی پایه آلی و 9 سال تحقیق برروی رنگ‌های دارویی و غذایی از سال 1396 با آماده کردن ساختمان مجزای دارویی و الهام گیری از قوانین GMP اعلام شده از سوی سازمان غذا و دارو، موفق به تولید رنگ‌های مورد مصرف در صنایع دارویی گردید.
خودکفایی درحوزه رنگ چرم: درحوزه تولید رنگ مورد نیاز صنایع چرم خوشبختانه به خود کفایی رسیده‌ایم و از نظر کیفی و کمی بخش عمده ای از بازار را پوشش داده‌ایم.
درحوزه رنگ کاغذ : تلاش ۵ ساله در نیاز سنجی رنگ کاغذ و تحقیق و تولید آن این امکان را برای ما فراهم نمود که امروز با اتکا بر توان داخلی بخش عمده‌ای از نیاز این صنعت را نیز پوشش دهیم و به زودی در این حوزه نیز به خود کفایی خواهیم رسید.
در شرایط تحریم و وضع کنونی کشور به عنوان یک تولیدکننده، تمامی توان خود را به کار گرفته‌ایم تا نیاز کشور را در واردات رنگ به حداقل برسانیم و از خروج ارز جلوگیری نماییم.

حال که رهبر عزیز و دولت محترم، رونق تولید را در دستورکار کشور قرار داده‌اند و مبتنی بر آن تسهیلات به موقع،ارایه داده‌اند، امیدوار به افزایش تولید تا دو برابر ظرفیت هستیم تا بیش از پیش دین خویش را به میهن عزیزمان و صنعتگران محترم ادا نماییم. در همین راستا بدون کمک دولت و مبتنی بر توان داخلی دستگاه‌های مورد نیاز جهت بهبود و افزایش تولید راکتیو صورت پذیرفته و به زودی شاهد خود کفایی در حوزه تولید راکتیو خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید