گپ با برند فرانسوی NFT Dogami همکاری کرده است تا اولین همکاری مد را در پتاورس به رقم زند.
از این ماه، هودیهای دیجیتال این برند که بهطور خاص برای آواتارهای Dogami طراحی شدهاند، برای خرید در دسترس خواهند بود و به بازیکنان اجازه میدهند استایل حیوان خانگی مجازی خود را انتخاب کنند که این امر تأثیر مستقیمی بر آمار بازی خواهد داشت.
این پوشاک مجازی در بسته های سه عددی در دسترس خواهند بود. به طور خاص، 8 نوع مختلف لوازم جانبی وجود دارد که هر کدام در هشت رنگ و چهار سطح (نادر، حماسی، افسانه ای و مصنوعی) قابل خرید خواهند بود. آنها به مدت 24 ساعت در انحصار دارندگان Gap Threads NFT خواهند بود و بعداً برای عموم باز خواهند شد.
مری آلدرت، مدیر ارشد بازاریابی گپ، گفت: «با رشد متاورس و پتاورس، گپ با پذیرش خلاقیت و نوآوری که فرهنگ را با تاکید بر ویژگیهای فردی، چه در دنیای فیزیکی و چه در دنیای دیجیتال، شکل میدهد، به کشف این فضا ادامه خواهد داد.
بازار Gap Threads و Dogami هر دو بر روی Tezos ساخته شدهاند که یک بلاک چین کارآمدتر در مصرف انرژی است و حداقل مصرف انرژی و ردپای کربن را ممکن میسازد.
این برند همچنان به کشف کانال های جدید برای جذب مشتریان در اکوسیستم دیجیتالی که به سرعت در حال تکامل است، می پردازد. اخیراً، گپ سومین مجموعه از توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) با نسخه محدود خود را با مشارکت هنرمند معاصر و بازیکن حرفهای سابق فوتبال Demit Omphroy راهاندازی کرد.