گروه پوشاک Toms امارات، مدلهای خود را با ارائه ده محصول NFT با نسخه محدود که سود حاصل از فروش آن متعلق به شرکت پزشکی بین المللی Toms Impact Partner است و از سال 2013 با آنها وارد همکاری شده است را به بازار Metaverse عرضه کرد.
این شرکت در بیانیه ای مطبوعاتی گفت که NFT لحظات کلیدی در تاریخ این برند را به نمایش میگذارد و از کفش Alpargata رونمایی کرده است.
در سال 2006، این کفش در چهار رنگ مشکی، سرمه ای، قرمز و خاکستری عرضه شد. در سال 2010، این برند تولید یک میلیون جفت کفش را جشن گرفت و در سال 2018، یک شرکت با درجه B شد. در سال 2020، اولین مجموعه Repreve را با سبکهای پلی استر بازیافتی و استفاده از رنگدانههای گیاهی راه اندازی کرد و در سال 2020 توانست تولید 100 میلیون جفت کفش را جشن بگیرد. لازم به ذکر است که طراحیها از نقاط عطف این برند الهام گرفته اند.
در سال 2022 نیز این شرکت، کفش Alpargata را با ظاهری مدرن و استفاده از پارچههای جدید بازسازی کرد.
مجموعه نسخه محدود NFT کالکشن از 16 دسامبر در در دسترس خواهد بود.